Sähköinen lähipalvelu

Näpy, näpy, näpy,...Kuinka paljon käytät erilaisia sähköisiä palveluja päivittäin? Listasin parin päivän aikana käyttämiäni palveluja. Niiden mukaan olen:

a) irtisanonut sähköisen lehtitilauksen puhelimitse palvelunumeron kautta.

b) muuttanut puhelinliittymän asiakastietoja chat-palvelun avulla.

c) irtisanonut järjestön ja jäsenyyden sähköpostitse.

d) liittynyt järjestöön sähköisen lomakkeen kautta.

e) neuvotellut vakuutusyhtiön tarjouksista sähköpostitse.

f) tilannut uuden kortin verkkopankin kautta.

g) maksanut laskuja verkkopankissa.

h) vastanottanut pankin avainkoodin tekstiviestin avulla.

i) käyttänyt finder-palvelua puhelinnumeron jäljittämiseksi.

j) hyväksynyt sähköisen asioinnin valtakirjan tunnistus.fi -palvelun kautta.

Tämän lisäksi päiviin on sisältynyt normaaleja jokapäiväisiä tapahtumia, kuten päivän lehtien lukemien iPadin kautta, korttimaksaminen kaupassa, sähköiset kokouskutsut / pöytäkirjat, palaverien sopimien Google-kalenterin kautta sekä viestittely FB:n ja Twitterin kautta. Ainoa, mihin kaipaisin parannusta on joidenkin työkalujen käytettävyys, oikean palvelun löydettävyys tai toimivuus eri alustoilla.

Jokainen näistä on minun sähköinen lähipalveluni. Mitä kautta sinä haluat sähköisen lähipalvelusi?